Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 08:56:07 +0200

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/01940 aadressile Lääne-Viru 
maakond, Väike-Maarja vald, Kiltsi alevik, Jaama tn 2// Liivaküla, 
Tapa-Tartu 340,4-346,4 km, Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Kiltsi 
alevik, Jaama tn 2// Liivaküla, Tapa-Tartu 340,4-346,4 km, Lääne-Viru 
maakond, Väike-Maarja vald, Kiltsi alevik, Jaama tn 2, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Kiltsi alevik// Jaama tn 2, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Kiltsi alevik, Jaama tn 2, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Kiltsi alevik, Jaama tn 2 (Rööbastee nr 3 Kiltsi, 
Rööbastee nr I Kiltsi, Rööbastee nr 2 Kiltsi, Kiltsi raudteejaama 
ooteplatvormi ülekäigukoht km 339,141, null, null) ja soovib teid kaasata 
eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku (EhS) § 31 lg 3 olete 
piirinaabrina kaasatud Lääne-Viru maakonnas Väike-Maarja vallas Kiltsi 
alevikus asuva rööbastee nr 3, rööbastee nr I ja rööbastee nr 2 
ümberehitamise ja Kiltsi raudteejaama ooteplatvormi ning ooteplatvormi 
ülekäigukoha püstitamise projekteerimistingimuste menetlusse. 
Projekteerimistingimuste taotluse ja selle lisaks olevate materjalidega on 
võimalik tutvuda ehitisregistris aadressil www.ehr.ee. Dokumendid on 
leitavad logides sisse autenditud avaliku kasutajana ning kasutades 
dokumendi detailotsingus dokumendi numbrit 2411002/01940. Arvamust 
projekteerimistingimuste taotluse kohta saate avaldada kümne päeva jooksul 
kirjalikult aadressil [email-masked] või postiaadressil Endla 10a, 10142, 
Tallinn; Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26918233> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (CARMEN TAU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister